torsdag 20 december 2012

Kaskade

Jag blev verkligen nöjd med det slutliga arbete. Bilderna och musiken gick bra ihop i bildspelet. Det kändes inte ur takt men jag kanske borde ha bildspelet lite kortare. Det är flera andra verk som kommer visas samtidigt och jag känner att mina kanske tar upp för mycket tid. Min anledning till det var att jag ville ha med vissa delar av musiken i bakgrunden som var långa. Musiken i bakgrunden ger allt ett djup och en viss förklaring på hur jag tänkte när jag skapade bilderna. Musiken och bilderna blev som ett och det var det som jag var mest nöjd med. Mina skapelser fungerade bra ihop med kaskades och det var själva tanken med det hela. Man får verkligen suga in sig känslan av bilden när man står och ser på den. Sedan har jag också ett väldigt enkelt för att förklara att det är jag som gjort detta och namnet på tolkningen som är "Kaskade". Men om man ska sammanfatta allt så är jag väldigt nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar