fredag 14 december 2012

Kaskade bild 3


Min sista bild föll direkt på plats. Låten är väldigt lugn men den känns som det är lite starkare känslor i den.  Själva texten försöker säga att man inte får låta ensamheten ta över för att det finns mycket plats för lycka. Och jag delade upp bilden i en färgglad och en svartvit del. Med det försökte jag beskriva att man både är fylld av lycka och ensamhet. Sedan har vi femhörningen i mitten av kvinnan i bilden. Den ska symbolisera platsen för lyckan, att den platsen alltid finns inuti dig. Sedan lade jag in en bild i femhörningen som är på en flicka som springer med ballonger i sin hand och hon verkar glad och lycklig. Det skulle representera lyckan inom dig. Färgerna i bilden var inte speciellt glada eller så utan lite mer klara. Det skulle inte vara som i första bilden utan det skulle vara lite mer klart och tydligt. Texten jag lade in bilden var tagen från låten så att man skulle få en viss förståelse för det jag försöker beskriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar